sjukt vaaackeeeeer!


jo ja ba tog en bild på adriana, så himla fin är hon! men denna bilden var inte så fin.
nu är det 2010 det är ett nytt år och jag vill att detta året blir bra, och t.om bättre år 2009
men ett år kan inte bli precis som man vill ellerhur? ett år kan inte bli som bääst, ja kan göra året bäst och mina härliga vänner visst? om de fanns för mej om de stod upp för mig. jag har inte hamnat i problem förra året de va som bäst & för att jag inte hade massa vänner som bvänner asså ja hade tre typ som ja lita på .. resten jo jag lita på de men ja berätta ingenting! det är ju bra .. om man vill stå undan från bråk o.sv ja vet ju precis vilka som är falska också. och jag kommer förändras år 2010 på ett bra sätt .. jag ska bli snäll&så .. trevlig o.s.v. ni som har för mycket luft i er negativa också låt mig vara för er har ja ingenting med er å göra!
nyårsluften hade jag .. typ bli snällare och en bättre person få tvär bra betyg i skolan & så fick inte så bra denna termin men det måste jag ändra på tills nästa termin.
aah, det är dessa typ! .. och andra och fleera saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0