my mob is coming back soon, yeaaah :D

Jo rubriken stämmer, min mobil kommer tillbaka imorgon. Förlåt för jag inte ha kunnat blogga jag vill inte utråka er med massa inlägg utan bilder menmen när min mobil kommer tillbaka jo då är lilla sagal glad. Idag vaknade jag ju halv 6 skulle till jävla idrotten -.- men ja va nt trött alls för första gången! jag var lite höög, men aa jag duscha seedan skulle ja ta på mig mina kläder dåå kunde ja knappt röra mej nackspäärr, hade ont i hela ryggen muskelvärk hade ont i  hjärtat de känndes först som om ja skulle bli medvetlös ja ba; r i ngring ambuls , hahahaah! ja kunde knappt prata sedan däcka ja kunde knappt sova ja fick ba stå helt rakt kunde knappt sitta lr sova, haha kan de bli värre. Jo nu undrar ni hur ja kan blogga jo för att jag mår bättre nu, ja fick damp nyss eftersom min brorsa ba min mob kommer inte .. ja fick damp så den e klar min farsa ska hämta den, och ja bröt mot en nyårslyfte taaah ja fyllde år också ja fick en ipod 160 gb helt os, ska få en dator (bättren min brors) my mob is coming back, kanske ska få en system av min broder . jo kan de bli bättre , ska köpa kosshörlurar muusik hit musik diit jo man är glad just nu. Peace,adios,chiao hejdå hörs senare kanske ..
/ Naaadjaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0