:)

idag så har ja inte gjort så mkt mer än att komma hem, äta & dricka cola chips dega mej framför tvn & datan ..
och lyssnat på min ipod (L) och dansat jo man är glad! Även för sån vecka man har gått igenom jo det är helg och ingen kan hindra mig. Nu vet jag exakt vad jag ska göra, misstagen tar jag med mig och ändrar på det tills nästa vecka, jag vet exakt vilken väg jag ska ta & ingen kan stoppa mig! haha låter lite sjukt men a. Jag orkar inte sitta och deppa? vafan hjälper det vaaaa glad förfan :D VAR DIG SJÄLV LEV LIVET, ja ni förstår men här får ni bilder från lovet eller något när yasmin och nisreen och leyla var hemma hos mig vi typ åt pizza & så , seriöst jag visste inte vad jag och yasmin skulle snacka om .. haha hade inga ord och inte hon heller men vi ska träffas mer detta året en vad vi gjorde år 09, ja glömmer år 09, men endå är jag tvungen att komma ihåg alla gånger då jag var som lyckligast. JA HADE INGEN SMINK PÅ DESSA BILDER MEN VEM BRYR SIG EGENTLIGEN? DET ÄR SÅ HÄR JAG SER UT UTAN SMINK UTAN PLATTAT HÅÅR DETTA ÄR JAG .. OCH DEN SISTA BILDEN SER D UT SOM OM MIN JACKA ÄR SKIT MKT STÖRRE EN MIG UDDA BILD MEN JAG SKITER I :D
men ha d, jag ska chilla vidare stay fresh (L) ciao&adios / Nadja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0