blablabla

jag har börjat blogga nu , och de blir tyvär ingen bild. kan faktiskt säga er att min mobil kommer nästa vecka, jo man blir sådär glaaad! sms&bilder och skit.. och jag sa ju att jag skulle få en systemkamera om ja skötte mej hemma!! och jag ska fåå en systemkamera fitta vad mycket jag kommer fota hah ursäkta mitt ordspråk. men idag har man shäkat och vi skulle tydligen hyra film jag och leyla eftersom det inte gick så snacka vi ba & chilla lite eller ja vet nt vad vi kan kalla det riktigt, haha :D men vi spendera tiden vid datorn & tvn och massa pratpratprat jo ni förstår. och idaag har vi varit uppe hela natten jo ni undrar kanske vad vi hade gjort .. jo vi ringde heta linjen haha nolifers jo jag förstår er, och ja förstår att ni inte förstår er på oss .. men har man tråkigt så har man så vi hållde på och driva med folket som vi ringde först ja heter viktoria är nitton år och det var en idiot han ba jääävla svartskallar vi ba; hållkäften jääävla bög jävel! haha men ibland kan man va livlöööös men vem är aldrig det vi är ju mänskliga förfan.
/ ciaaao and adioooos kisses n hugs och hadeeet peeeeace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0