Back 2 school (N)

Jo skola idag, kan det bara bli värre, eller kan det bli värre? Ärligtalat, skola? När man har haft tre veckors lov man är så van att sova sent & vara uppe hela dagen! But back to real again , school and stuff, haha :D Jo idag vakna jag sex, hann med frukost åt frukost en snabbis platta håret duscha, bytte om borsta tänderna var inne på datorn i en halvtimme sen kicka jag till skolan, tvär kallt var det, men jag märkte det först efter ett tag. Sedan i skolan hade vi fucking projekt -.- , kollade på en film jag kan inte kolla på en film som jag inte gillade men var tvungen, snacka om oehört jobbigt, efter det så hade vi bild vi fick dra till stats museet, jo man var trött man sov bara i två timmar, så såg jag hur trötta alla var, alla såg nyvakna ut jag förstog själv det! Men vissa var energi fulla, som sprang runt också jag bara tänker hur orkar dem, seriöst på morgonen är jag hur trött som helst! Sedan efterskolan , gick ja till mammas jobb hon var inte där skulle köpa grejer, i stan! Sedan orkade inte, kännde bara hur jag frös i fötterna det var jävligt kallt alltså, håller på och dö men jag vill faktiskt inte gå ut denna veckan alls, men om någon vill göra något hör av er!
/ Bye and ciao & adios, peace ha d ska ta en varmbad lr nåt, men nu får ni lite fula bilder på mig när jag hade lite tråkigt och lekte med webbkameran lite tråkigt liv, jag vet. Haha ja är konstig, h a d!

/ Så ful är jag , men jag bjuder på mig själv :D
and its ma b'daay tomorrow (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0