2010

Jag har planerat allting till detta året sommaren och våren. Jag förväntar mig iallafall mycket, att detta året ska bli det bästa året, men att den blir bättre 09. Jag tänker undvika många personer, så ta inte illa upp om det just då blir du! Men nästa vecka vill jag till bio med några eller spendera dagen, i stan vad tycker ni som är bäst. Jag vill spendera och träffa folk. Men hör av er om ni vill göra någonting på: [email protected] Tyvärr så har ej min mobil kommit tillbaka men när det är tillbaka, jo då kan ni bara Sms:a. Men hör av er! Och jag ska börja gymma också .. Jag är femton på tisdag .. Jag längtar jag ska köpa systemkamera eller jag ska få det av min bror .. Och om jag är snäll mot honom , haha det är det enda som krävs .. Haha! Sen kan jag fota er, någon jag älskar och fota.
Men nu tänker jag typ svara, på massa skit fråger .. Och sedan sova eller nej jag kommer inte vara uppe hela dagen idag. Eftersom .. jag vill inte få huvudvärk och för att skolan närmar ju sig? Eller skolan börjar ju på måndag, måste sova direkt tydligen.
Men hoppas ni har det bra, men vi höörs / ciao&adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0